söndag, december 17, 2006

I LOVE!- julefrid





Julefriden vilar över casa de Mortin. Efter en helg med klackarna i taket känns lättglögg och Frank Sinatra välbehövt. Lussebullar, pepparkaksbak och vänner i soffan. Mer jul än så kan det omöjligt bli. Jonas julpynt kommer gå till historien som då USA flyttade in i vardagsrummet. About helgen; Tiger baby var precis så underbara som tänkt. Jag är oehört glad över deras visit och alla gäster var som alltid, fantastiska. Igår tog soulklubben på Brogatan andan ur mig. Dansade i tre timmar i min bästa mod-klänning efter en rad förolämpningar. "Du ser ut som en punkare" var min favorit- men fel subkultur. Nörd, årets hetaste. Nörd och indierejv- det finaste vi fått av 2006. Jag ser fram emot en fortsatt utveckling i Annie Hall-anda. Kanske världens finaste kärlekshistoria.

love e