onsdag, december 06, 2006

I LOVE! nya lya



Raring!
Jag häggar i skolan, lyssnar på finsk tango ( det är deras nationaldag idag) och svär över min kaffekokares bortkomst. Igår gjorde Cecilia underverk i mitt icke befintliga kök och jag fick låna en skärbräda av min granne eftersom jag typ äger två skedar. Ska åka till Ikea och botanisera idag. Tänk dock inte tanken på att köpa praktiska/präktiga/bra-att-ha julklappar till mig. Min pappa föreslog att jag skulle få saker till hemmet i julklapp. Ville gråta. Julklappar= fina små puffiga saker i lyxiga förpackningar som doftar gott och är sjukt opraktiska!

About dynganfesten. Johanna o var lätt bäst, alla kategorier. Och m, du är ett geni. Dra ut sladden till micken. Jag ska alltid sjunga kareoke med dig! Annars var det; hej har vi inte setts förut? Malmö är en ankdamm!

Lördag kommer bli årets partaj, så håll i hatten katten!
Miss n´kiss / e

btw; jag har färgat håret. rödbrunt. känner mig väldigt romantiskt och lite stilig.