måndag, december 04, 2006

I LOVE! det vita livet

december ska bli en vit månad. förhoppningsvis i dubbel benämning. champis istället för skumpa, hög på socker och stadiga klackar. orkar inte känna mig som Timbuktu varje söndagsmorgon, bara för jag blir notoriskt dum i huvudet vid berusning.

detta gjorde mig dock oehört glad: "Till tjejen som var "lite" jobbig på KB, men som ringde igår och bad om ursäkt: Stort, mycket stort och sluta ha ångest nu. December är en vit månad, typ."

thank you guys!

love e

3 Comments:

Blogger Redaktör Slätt said...

Som sagt, just där och då var det lite störigt men att du ringde var så coolt att det fanns inte. Borde nog göra det själv i framtiden om jag varit jobbig. Det värsta är ju dock att man inte alltid kommer ihåg att man varit jobbig. Jag har fortfarande inget minne av att jag och g bråkade i båset på Jeriko som tydligen slutade med en lavett från min sida. Fast man kan be om ursäkt utan att veta.

Vi är tillbaka i staden Malmö i februari tror jag, då kör vi igen!

Hoppas ändå att du hade det trevligt i lördags. Vi hade så jävla kul!

3:55 em  
Blogger Redaktör Slätt said...

OCH! håll i dig. Bästa bästa margret är min vän och nu ska du flytta in i hennes gamla lägenhet... åhhhh, ankdammen i malmö är också underbart liten. Fucking love it! Då kommer vi garanterat ses snart igen.

4:10 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, som sagt, grymt att du bad om ursäkt.
Jag hade ju typ glömt bort det där helt.

Antagligen blir det KB igen i slutet av februrari, då röjer vi _ännu_ hårdare!

/g

4:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home