tisdag, december 05, 2006

I LOVE! Brev från city

Sötnos, hur har du det i nya lyan?
Jag sitter i en tom lägenhet på söder och undrar hur man på bästa sätt tar sig till odenplan utan vare sig cash eller visakort.
Helgen var absurd och fick en flygande start med underbara dynganfesten. Jag skrämde förmodligen slag på Max lillebrolla med min rap i karaokelådan. Efterfesten slutade med browniesmulor och äppelskruttar högt och lågt (genidrag att dela ut vatten och kakor vid utgången). Vaknade av att mamma stod utanför huset och tutade. Snabb färd till sturup. Började böla när jag inte fick ha linsvätska i handbagaget. "Vaddå, vill ni att jag ska checka in flaskan?"
Blev hämtad av skäggig man med vit chrysler för skräcktur i 130 till grisslehamn och ålandsfärjan.
Jaja, hur som helst. När Cruz var på spyan och dansade till discobellekidsens flippiga musik satt jag på ålandsbåtens Klubb Kuling och tackade gud för livet.
ses snart
1000 kyssar/M

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Man blir tvungen att traska över Västerbron om man ska ta sig från Söder utan att betala. Det är döläskigt, men jag gör det i alla fall en gång om året för att försöka bota min höjdskräck.

3:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home