måndag, juni 18, 2007

I LOVE! Hajhaj här är vi:


Det som inte får hända har hänt: jag missar Booka Shade. Ligger med Jonas dator på magen, en rasande strandfest utanför fönstret och lyssnar på Ne-Yo. Då jag såg fem Mags och mina ben höll på att svika var valet att gå hem och bita i det sura äpplet inte ett alternativ. En veckas klackarna i taket har inte passerat någon oberörd. Sjögräsdiet är det enda som gäller nu, alternativt rehab.

Idag, alltså idag! Jag och Mags skulle bara äta bara äta frulle. Det hela slutade med att vi gick runt i vårt hood i 4,5 timmar. Vi hittade en parad med dansade tusenfotingar, riddare, åsnor som sprutade vatten på åskådarna och drakar som sköt upp konfetti ur ryggen. Spektaklet finns dokumenterat med Mags kamera och jag hoppas hon lägger upp det på bloggen för så mycket som vi skrattade har jag inte skrattat på år. Så himla fint!

Efter paraden fann vi en ny sushibuffé med vattenmelon. Salthalten är inte vad den borde vara i denna kropp. FAN, Nu kom det över mig igen, vad jag missar: Get Physical, Kompakt och M-nus-festerna. Lusten att bränna något av ren och skär ilska är total. Varför vill kroppen mot mig, inte med mig?? En annan ilska är hur man ska få tag på nikotin en söndag i detta land då allt har stängt. Behovet har väl för fan inte öppetider 9-17?

“Brudlyssnar” på Charles och Eddie- Would I lie to you och Teairra Mari- No daddy.
Imorgon lämnar svenskkolonin ”Nya London” för som Mags sa: ”hemmets bestialiska käftar”. Ses snart love. Posshaj!

(Tack Jonas för att jag får låna dina bilder.)