måndag, februari 26, 2007

I LOVE! trance på friskis




Kickstart på veckan med Trancespinning.

4 Comments:

Blogger Laban said...

Avslutade beach 2007 måndagen med indiefuzz i Sofielundshallen och flyerrunda, jag har så ont idag.

9:34 fm  
Anonymous Anonym said...

asså, jag ska rehaba hela veckan. bokade spinning/skivstång lördag 10.00! no wild n´carzy i helgen. ska på shopping idag. inhandla benvärmare och svettisband samt guldskor. stylish på gympa är lovely!

12:00 em  
Blogger Laban said...

Lätt det är, måste skärpa mig. Förra veckan spinnade jag i Call of the wild piké det funkade riktigt bra. Du får köpa ett par bevärmare till mig också.
Men på fredag måste du ju komma förbi retro, utan er ingen fest.

12:11 em  
Anonymous Anonym said...

jag kommer, disciplinerad och med 1800-tals moralen under armen. rehab är väldigt angeläget denna vecka. pallar inte skrik och panik på ett tag, det var så stormande förra veckan. ratatat, mayer och kb. avhållsam lady är veckans tema.

5:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home