fredag, februari 23, 2007

I LOVE!- mode för män

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vem i discobelle det här?

4:26 em  
Blogger Therese Svensson said...

HALLÅ! jag älskar honom! nerd rules ok. vad ska mina favoritdamer göra ikväll månne? love forever/tessan

6:28 em  
Anonymous Anonym said...

tessan! jag hitta honom oki? han är min och den som kan identifiera honom så jag kan gifta mig får en flaska törley!

kom hit. kvinnor och ost på davidshall! åtta i casa mia!
love em

6:33 em  
Blogger Therese Svensson said...

HURRA!

7:15 em  
Anonymous Anonym said...

Han heter Dan Berglund.

Check!
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=6714021

Emilia, du är skyldig mig en flaska Törley!

9:23 em  
Anonymous Anonym said...

åh! martin. ge mig nr nu!

11:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home