torsdag, februari 22, 2007

I LOVE! Snökaos

C: Jag tror inte att du kan räkna med att vi ses igen. Jag ska leva och dö här på 100-bussen i en snödriva utanför Vellinge ängar. Vi har inte rört oss ur fläcken den senaste halvtimmen. Ska vi ha oscarsgale-uppesittarkväll och frosseri söndag natt? Vi kan ha det som ett inträdesprov för Anna. Om hon somnar åker hon ut!
M: Amen, jag jobbar på måndag. Jag kommer att somna på en sekund.
C: Var inte en sån pussy! Jag ska jobba klockan nio, bölar jag eller?!
M: Tror du att jag bangar?
C: Du pallar ALDRIG röda mattan plus hela galan. Jag vet nog vem som låg och "kollade från sängen" förra året.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det här inlägget kan man läsa och skratta åt hur många gånger som helst. Mer så!

11:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home