måndag, december 03, 2007

I LOVE! Min bästa Bobby Valention-låt är I see you pointing feat Myxx.



I lördags hade jag ett moment. Stod längst fram på Bobby Valention på Shine tillsammans med all single ladies och svimmande mentalt om och om igen. Av alla jag svimmar och dör - konserter var Bobby med all skärhet den med mest glamour, mycket for the ladies, mycket handdukar i omlopp och roser till kvinnsen. Jobbade flitigt med mobilkameran och sjöng med i de texter jag kunde. Min relation till Bobby är inte som till Trey Songs eller Chris Brown men hans swagga , omg hans swagga!

Tyvärr var DJ:n från The Voice dödens tråkiga, den typen DJ:s som spelar uppstudsade clubremixar på ballader och det enligt mig suger. Men Bobby och alla lovely ladies gjorde min kväll.

Bonus var att ha lista utanför Möllan. Det trodde man inte skulle hända i modern historia.

xxx/ Mighty Mills

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilken mobilkamera??? XOXO

1:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home