torsdag, september 20, 2007

I LOVE! Klackarna i taket goddamnit


Såhär mycket folk var det på Tiga, det var så jävla fett

Jag insåg inte förrän idag att sommaren faktiskt är över. En regnperiod med bra klubbutbud har övergått till en annan med dåligt. Hela sommaren har jag varit bortskämd med fantastiska klubbar som Caviar och Elvira då faktum består att största delen av min lediga tid har spenderats i Göteborg. Jag har pimplat rött som aldrig förr, jagat katter i Slottskogen och titta på då klubbande ungdomar slängt sig i kanalen efter Ed Banger-frossat på Glory Boat. Med andra ord, det har varit en fin sommar.
Sommarens finaste klubbminnen har varit att få dansa med Ellen Allien, mina fina roomies och klubbcrew Jonas och Margret i BCN under Sónar, ja hela den veckan var ljuvlig. Klubbkollektivet I LOVE!- L´amour pour toi, varav underbara och fina Teki Latex gjorde sig förtjänt av epiteten The finest.
Som sagt, sommaren var utmärkt.

I detta nu öser regnet ner och med en Bright Brew och Britney bultar behovet av intensiv fest. Jag vill ha svettiga kroppar, en bombastisk bas och puls. Min bästis är här från London. Jag vill ha techno rakt in i hjärtat, en The Rumble-kväll på gården, vadsomhelstsomstavasfest!

Tror fan att jag ska lura henne över sundet.

Imorgon: Vernissage och Tommie Sunshine et Disco på Belle Inkonst.

Klackarna i taket goddamnit!