torsdag, maj 31, 2007

I LOVE! Delfindisco!

7 Comments:

Blogger Unknown said...

himmel vilken fin flyer och fin kväll. djurtema!

1:36 em  
Blogger Dansmusen said...

Delfinburgare 25 spänn
Ha Ha
Nöjesguiden vet vad man ska göra med Delfiner

3:07 em  
Blogger Mary said...

Haha, det där påminner mig om enda gången jag var i Turkiet för en herrans massa år sedan och jag var ung och lättimpad och plåtade en av hotellets pooler eftersom den hade en delfin i mosaik på bottnen. Den ungdomen, den ungdomen. För övrigt så tycker jag att delfiner är räliga djur, men det är klart en annan femma...

9:20 em  
Blogger anna said...

scary. delfiner är obehagliga och elaka. men what the heck, så länge jag inte behöver träffa på dem på jerran så är jag där.

7:11 em  
Anonymous Anonym said...

Hej, delfinerna är de enda djuren utom människan som utför grupp-våldtäkt.

6:58 em  
Blogger Laban said...

Fan det där var den snyggaste affischen 2007, ni är så sjukt bra!!

12:18 em  
Anonymous Anonym said...

hej! Är det väldigt strikt åldersgräns?18 går inte bra? hade dödsgärna velat se TTA!

2:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home